Зворотний зв'язок

Новини

Шановні абоненти!

Літо — це не лише спекотні сонячні дні, але й грозові дощі. Нічна гроза спричинила чимало пошкоджень мережі, тому мобільні ремонтні бригади ЕВЕРЕСТ™ активно працювали над відновленням зв'язку. У даний момент всі несправності ліквідовано. Якщо у вас не працюють послуги домашнього інтернету й кабельного телебачення, просимо телефонувати за номерами цілодобової технічної підтримки: +380 (432) 552-552, +38 (067) 829-59-49, +38 (093) 170-07-07

Ще раз нагадаємо про необхідність дотримання правил безпечного користування інтернетом і телебаченням під час грози, щоб запобігти ураженню електричним струмом і захиститися від ударів блискавки.


Розряд блискавки може влучити в кабелі телефонних ліній, антени, лінії електропередач і пошкодити ваш телевізор, комп'ютер, Wi-Fi роутер. Тому завжди дотримуйтесь правил експлуатації електричних приладів під час грози та заходів безпеки:

  • вимкніть з розеток всі електроприлади (телевізор, комп'ютер, радіоприлади, приймачі, роутер тощо), якщо між спалахом блискавки та ударом грому менше 5 секунд,
  • від'єднайте інтернет-кабель від комп'ютера, роутера,
  • не працюйте за комп'ютером під час грози,
  • від'єднайте зовнішні антени від телевізорів,
  • намагайтеся не користуватися мобільним телефоном,
  • вимкніть радіостанції,
  • тримайтеся подалі від електропроводки та антен.

Вважається, що безпечно користуватися електроприладами можна приблизно через пів години після останнього звуку грому.