ЗВОРОТНИЙ ЗВ'ЯЗОК

До уваги абонентів!

21.11.22

Шановні абоненти!

У зв'язку з частими плановими та аварійними відключеннями електроенергії автоматично вимикається обладнання у будинках, тому тимчасово можуть бути відсутні послуги інтернету та кабельного телебачення.

Але зауважте: мережа ЕВЕРЕСТ™ побудована так, що навіть після відключення електроенергії ви ще деякий час зможете користуватися інтернетом, якщо мережевий кабель під'єднано напряму до стаціонарного комп'ютера чи ноутбука. Якщо ви користувалися інтернетом через Wi-Fi роутер, під'єднайте мережевий кабель напряму до комп'ютера, щоб мати трохи часу на збереження важливих файлів.

Звичайно, найкращий спосіб стабілізувати роботу комп'ютера та роутера й вберегти їх від поломок внаслідок різкого перепаду напруги — придбати джерело безперебійного живлення.

Щойно електропостачання буде відновлено, ключове обладнання автоматично перезавантажиться. Але інколи через критичні перепади напруги чи аварійні відключення автоматика не спрацьовує, і без допомоги майстрів не обійтися. Ремонтні бригади оперативно реагують на проблеми й терміново виїздять на об'єкти для підключення ключового обладнання до генераторів.

Наш кол-центр приймає дзвінки цілодобово, але через проблеми з електропостачанням мобільний зв'язок по всій країні працює з перебоями. Якщо у вас виникнуть нагальні питання, що потребують вирішення, рекомендуємо скористатися зворотним зв'язком на нашому сайті.

Дякуємо за розуміння!