ЗВОРОТНИЙ ЗВ'ЯЗОК

Новини

Шановні абоненти!

Ми цінуємо ваш вибір та довіру й можемо запевнити, що інтернет-провайдер ЕВЕРЕСТ™ працює дуже злагоджено у режимі 24/7, щоб навіть у такий критичний період забезпечити стабільно якісні послуги інтернету та кабельного телебачення, до яких ви звикли.

У надскладних умовах тривалих планових і непередбачуваних щоденних аварійних відключень електроенергії одночасно по всьому місту виходять з ладу до 60 % вузлів агрегації, які встановлені безпосередньо у багатоквартирних будинках. Щоб вони працювали стабільно та для якомога швидшого відновлення послуг до наявного обладнання було придбано ще кілька десятків мобільних генераторів і потужних акумуляторів. Додатково набрано штат співробітників, які трудяться у режимі нон-стоп. Генератори працюють дуже шумно, й це обмежує час їхнього використання виключно з 6:00 до 22:00.

Щоб захистити мережу та дозволити абонентам ще деякий час після відключення електроенергії користуватися інтернетом, у під'їздах завжди встановлюються джерела безперебійного живлення. Через критичні перепади напруги, хаотичні тривалі відключення не завжди спрацьовує, а часто виходить з ладу автоматика, яка перезавантажує ключове обладнання. Тож для підключення й заміни зіпсованого обладнання спеціально виїздять ремонтні бригади.

Звичайно, головні та підголовні станції компанії завжди були готові до надзвичайних ситуацій та несподіваних відключень електроенергії, адже забезпечені необхідним додатковим обладнанням та потужними генераторами.

Маємо надію, що екстреним службам найближчим часом вдасться вирішити основні проблеми української енергетичної інфраструктури. Адже лише за такої умови можливе повне відновлення стабільної роботи всіх систем.

Понад 100 працівників кол-центру працюють цілодобово та обробляють щодня тисячі звернень. Інколи телефонний зв'язок працює з перебоями, тож нагадуємо вам про можливість звернутися із нагальними запитаннями через соцмережі, форму зворотного зв'язку на сайті.

З вдячністю за довіру та розуміння, ваш інтернет-провайдер ЕВЕРЕСТ™.

Новий партнер Програми лояльності

Знайомтеся з цікавими пропозиціями, обмінюйте бонуси на сертифікати на:

  • безкоштовний сеанс у сухому басейні на годину для 2-х осіб від компанії «Без хвиль»
  • безкоштовне заняття з будь-якого предмета від об'єднання репетиторів «ДОМАШКА»

Користуйтеся карткою EVERCARD, щоб отримати знижку 10 % на сеанси та оренду простору від компанії «Без хвиль»

Бути абонентом ЕВЕРЕСТ™ вигідно!

Детали на сайте: club.everest24.com.ua

Шановні абоненти!

Не зважаючи на погодні умови та масштаби сьогоднішньої ситуації, ми продовжуємо роботи по відновленню послуг Інтернету та телебачення по всьому місту. Наші мобільні ремонтні бригади максимально швидко підключають ключові вузли доступу до генераторів та замінюють джерела безперебійного живлення.

Але через відсутність на даний момент графіку відключення електропостання повторні підключення деяких адрес відбувається з запізненням.

Дякуємо за розуміння

Шановні абоненти!

Через масові аварійні відключення електроенергії на території всієї України тимчасово не працюють послуги інтернету та кабельного телебачення.

За даними ресурсу Netblocks, внаслідок ракетних ударів стався масштабний колапс через збої в електропостачанні. Тому обсяги загальнонаціонального трафіку інтернету впали до 35% від звичайного рівня.

Дякуємо за розуміння.

Відеоінтерв'ю з президентом ТРК «Еверест»

Як працює провайдер домашнього інтернету й кабельного телебачення ЕВЕРЕСТ™ під час війни? Яким чином вдається продовжувати надавати абонентам якісні послуги за умов значних пошкоджень критичної інфраструктури в Україні та спричинених ними частих відключень електроенергії? Чи зросте найближчим часом абонплата за інтернет і телебачення, адже робота в аварійних умовах потребує чималих матеріальних ресурсів?

Відповіді на ці та інші запитання дізнайтеся з ексклюзивного відеоінтерв'ю М. Л. Спектора, президента ТРК «Еверест».

Шановні абоненти!

У зв'язку з частими плановими та аварійними відключеннями електроенергії автоматично вимикається обладнання у будинках, тому тимчасово можуть бути відсутні послуги інтернету та кабельного телебачення.

Але зауважте: мережа ЕВЕРЕСТ™ побудована так, що навіть після відключення електроенергії ви ще деякий час зможете користуватися інтернетом, якщо мережевий кабель під'єднано напряму до стаціонарного комп'ютера чи ноутбука. Якщо ви користувалися інтернетом через Wi-Fi роутер, під'єднайте мережевий кабель напряму до комп'ютера, щоб мати трохи часу на збереження важливих файлів.

Звичайно, найкращий спосіб стабілізувати роботу комп'ютера та роутера й вберегти їх від поломок внаслідок різкого перепаду напруги — придбати джерело безперебійного живлення.

Щойно електропостачання буде відновлено, ключове обладнання автоматично перезавантажиться. Але інколи через критичні перепади напруги чи аварійні відключення автоматика не спрацьовує, і без допомоги майстрів не обійтися. Ремонтні бригади оперативно реагують на проблеми й терміново виїздять на об'єкти для підключення ключового обладнання до генераторів.

Наш кол-центр приймає дзвінки цілодобово, але через проблеми з електропостачанням мобільний зв'язок по всій країні працює з перебоями. Якщо у вас виникнуть нагальні питання, що потребують вирішення, рекомендуємо скористатися зворотним зв'язком на нашому сайті.

Дякуємо за розуміння!

Еверест™ розігрує 1000 гривень серед усіх абонентів компанії у Вінниці.

Для того, щоб стати учасником, потрібно виконати декілька простих умов, а саме:

  • бути активним користувачем однієї з послуг компанії Еверест™
  • підписатися на instagram-сторінку компанії – everest.vn
  • вподобати допис про старт розіграшу
  • відмітити в коментарях декількох друзів, що також є абонентами Еверест™ (чим більше друзів, тим більші шанси на успіх)

Розіграш триватиме до 30 листопада 24:00 год, а на наступний день буде обрано переможця.

Новий партнер Програми лояльності

Зустрічайте нового партнера Програми лояльності «Клуб «Еверест» — школу творчості «Леля»!
Знайомтеся з цікавими пропозиціями, обмінюйте бонуси на сертифікат на безкоштовний майстер-клас.

Бути абонентом ЕВЕРЕСТ™ вигідно!

Детали на сайте: club.everest24.com.ua

Шановні абоненти!

У зв'язку з пошкодженням української магістральної мережі на відрізку Київ–Вінниця можливі тимчасове зниження швидкості передавання даних і повільна робота деяких сайтів. Наразі ведуться роботи з усуненням проблеми.

Дякуємо за розуміння!

Сьогодні, 17 листопада, тимчасово не працюватиме інфоцентр «Замостянський» у ТРК «Квартал».  

Просимо звертатися у кол-центр, який працює цілодобово без вихідних:

  +380 (432) 552-552, +38 (067) 829-59-49, +38 (093) 170-07-07

Шановні абоненти!

У зв'язку з плановою модернізацією мережі та заміною обладнання 10 листопада 2022 р. можливе тимчасове відключення послуг інтернету та кабельного телебачення по вул. Київській та вул. Остапа Вишні.

Консультації надаються цілодобово за номерами: +380 (432) 552-552, +38 (067) 829-59-49, +38 (093) 170-07-07

Вибачте за тимчасові незручності.

Шановні абоненти!

У зв'язку з плановою модернізацією мережі та заміною обладнання 9 листопада 2022 р. можливе тимчасове відключення послуг інтернету та кабельного телебачення по вул. Андрія Первозваного.

Консультації надаються цілодобово за номерами: +380 (432) 552-552, +38 (067) 829-59-49, +38 (093) 170-07-07

Вибачте за тимчасові незручності.

Шановні абоненти!

У зв'язку з плановою модернізацією мережі та заміною обладнання 8 листопада 2022 р. можливе тимчасове відключення послуг інтернету та кабельного телебачення по вул. Андрія Первозваного та по вул. М. Ващука.

Консультації надаються цілодобово за номерами: +380 (432) 552-552, +38 (067) 829-59-49, +38 (093) 170-07-07

Вибачте за тимчасові незручності.

Шановні абоненти!

У зв'язку з пошкодженням української магістральної мережі можливі тимчасове зниження швидкості передавання даних і повільна робота деяких сайтів. Наразі ведуться роботи з усуненням проблеми.

Дякуємо за розуміння!

Новий партнер Програми лояльності

Новий партнер Програми лояльності «Клуб Еверест» — мережа закладів харчування SHAURMANIA!

Знайомтесь з цікавими пропозиціями, обмінюйте бонуси на сертифікат на знижку 100 грн на замовлення у закладі.

Бути абонентом ЕВЕРЕСТ™ вигідно!

Детали на сайте: club.everest24.com.ua

УНІКАЛЬНА ПРОГРАМА ЛОЯЛЬНОСТІ «КЛУБ ЕВЕРЕСТ»

Почніть заощаджувати з унікальною програмою лояльності «Клуб Еверест» вже зараз!

Користуйтеся якісними та надійними послугами й щомісяця повертайте до свого гаманця більше, аніж сплачуєте за домашній інтернет і кабельне телебачення.

Учасники «Клубу Еверест» можуть отримати:

  • знижку 3–32 % у закладах Вінниці за карткою EVERCARD,
  • знижки та безкоштовні послуги й товари із сертифікатами від партнерів «Клубу Еверест»,
  • знижки на послуги домашнього інтернету й кабельного телебачення ЕВЕРЕСТ™,
  • можливість збільшити трафік у своєму пакеті домашнього інтернету.

примітки

*Під «призом» мається на увазі його придбання за 1 грн. Розмір знижки, дата початку й закінчення її дії, перелік товарів і послуг, на які вона надається, співвідношення до попередньої ціни встановлюються Партнером, який несе за це відповідальність.