Зворотний зв'язок

Запитання про телебачення

Загальні запитання

Я бажаю підключитися до послуги Кабельного телебачення, що мені потрібно для цього зробити?

Вам потрібно зателефонувати до офісу або залишити заявку на підключення до послуги Кабельного телебачення на сайті Компанії.

За наявності технічної можливості та при розташуванні адреси в Зоні покриття Мережі вас підключать до послуги Кабельного телебачення.
Підключення проводиться в зручний для вас час за вказаною адресою за наявності необхідних для підписання Договору документів. Після підключення ви повинні прийняти роботу, підписати Акт виконаних робіт та укласти з Компанією Договір про надання телекомунікаційних послуг. Оплата за виконані роботи з підключення та за використані матеріали вноситься працівникам, які виконували ці роботи, або через установи банків згідно з чинним на момент оплати Прейскурантом.

Які документи потрібно пред’явити для укладання Договору?

Фізичній особі для укладання Договору потрібно пред’явити: паспорт громадянина України або документ, що його замінює, ідентифікаційний номер.

Я змінюю адресу проживання, чи потрібно мені укладати новий Договір за новою адресою?

Ні, достатньо в офісі Компанії написати заяву з проханням змінити адресу надання Послуг. За наявності технічної можливості та розташування нової адреси в Зоні покриття Мережі, Компанія здійснює перепідключення Послуг згідно з Прейскурантом в зручний для вас час. При цьому ви оплачуєте роботи та матеріали, використані (в разі необхідності) під час підключення за новою адресою.

Я орендую квартиру. Чи можу я скористатися Вашими послугами?

Так, Ви можете укласти Договір на надання послуг незалежно від місця реєстрації.

Ви можете мати кілька Місць надання Послуг, на кожне з яких оформлюється окремий Договір.

Я їду у відпустку. Як тимчасово призупинити надання послуги?

Вам потрібно в офісі Компанії написати заяву на тимчасове припинення отримання Послуги Кабельного телебачення (відключення) не менш ніж за 7 днів до моменту такого відключення.

Повторне підключення здійснюється безкоштовно за попередньою заявкою в зручний для вас час та за відповідною заявою, написаною в офісі Компанії не менш ніж за 7 днів до моменту такого повторного підключення.
Абонентська плата за цей період не нараховується.

Я уклав Договір на себе. Хочу переоформити його на іншу людину. Що мені необхідно для цього зробити?

Можливо переоформити Договір на людину, яка є родичем по першій лінії. Переоформлення здійснюється в офісі Компанії в присутності двох осіб та за наявності документів, які підтверджують родинний зв'язок.

Мене відключили від послуги Кабельного телебачення за борг. Як відбувається повторне підключення та яку суму я маю сплатити?

Вам потрібно залишити телефонну заявку на повторне підключення, сплатити суму Абонентської плати та вартості повторного підключення згідно з Прейскурантом.